08.10.2019

Motiveres du av å skape god kundeopplevelse? Vi ønsker å komme i kontakt med deg som tar initiativ, vekker tillit og som alltid prøver å finne den beste løsningen for kunden. Du setter deg raskt inn i nye arbeidsoppgaver og systemer og er serviceinnstilt. Dine daglige arbeidsoppgaver innebærer blant annet å besvare innkommende henvendelser på telefon og e-post, oppfølging og legging av ordre. Med dette følger et stort ansvar når det kommer til å jobbe systematisk og nøyaktig. 

Sentrale arbeidsoppgaver for stillingen:

  • Behandle kundehenvendelser effektivt og hyggelig via telefon og e-post
  • Ordrebehandling
  • Retur og avvikshåndtering
  • Reklamasjon-/ klagebehandling
  • Fakturering / kreditering
  • Andre administrasjonsoppgaver internt hos Puls

Vi ser for oss at du har:

  • Gode kommunikasjonsevner i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Erfaren databruker, gode ferdigheter innen MS Office og særlig MS Excel
  • Ønskelig med kjennskap til Microsoft Dynamics Ax 2012 eller lignende ordresystemer
  • Ønskelig med kjennskap til sykehusbransjen og deres produkter
  • Ønskelig med kjennskap til verdikjedek

Litt om deg:

  • Vi ser etter deg som er engasjert og glad i å være i kontakt med andre
  • Du trives med et høyt arbeidstempo og med å være en multitasker der du har kunden på øret mens du manøvrerer deg rundt i ulike datasystemer
  • Du har orden i sakene, og selv om du vil være en del av et team, synes du det er helt greit å ta selvstendige avgjørelser når det kreves
  • Som person er du selvgående og trygg på egne ferdigheter. Samtidig er du en god samarbeidspartner for dine kolleger og jobber målrettet for å løse dine arbeidsoppgaver

Vi tilbyr:

  • Variert, og spennende stilling
  • Dyktige kolleger i et stabilt, resultatorientert og uformelt miljø
  • Konkurransedyktige betingelser

 

SØK PÅ STILLINGEN  < Klikk her.

Spørsmål vedrørende stillingen kan rettes til Merete Jangås, mobil 901 12 482.

 

 

 

Tags: